نقش روابط عمومی در تحقق شعار سرمایه گذاری برای تولید/ یادداشتی از دکتر علی قیاص وند
کارون نیوز _ نقش برجسته روابط عمومیها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاعرسانی، فرهنگسازی و امیدآفرینی که میتوانند با آگاهی بخشی، نقش مؤثری را ایفا کرده و یک شتابدهنده در سرمایه گذاری و رونق تولید در جامعه باشند. اهمیت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی […]
کارون نیوز _ نقش برجسته روابط عمومیها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاعرسانی، فرهنگسازی و امیدآفرینی که میتوانند با آگاهی بخشی، نقش مؤثری را ایفا کرده و یک شتابدهنده در سرمایه گذاری و رونق تولید در جامعه باشند.
اهمیت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوام شان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
اهمیت فعالیت روابطعمومیها در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «سرمایه گذاری برای تولید» نامگذاری فرمودهاند، دوچندان شده است، بهگونهای که آنها میتوانند با بهکارگیری ابزارها و فناوریهای نوین، به آگاهیبخشی، تشویق و ترغیب مردم و سرمایه گذاران به مشارکت در سرمایه گذاری در تولید، تسهیل ارتباط بین سرمایه گذار و تولیدکنندگان، انعکاس دستاوردها و تجارب موفق، حمایت از ایدهها و طرحهای خلاقانه و … بپردازند که امیدواریم در این راستا، جهادگران عرصه روابطعمومی بتوانند با تعهد و تلاش مضاعف، گامهای مؤثری در تحقق شعار امسال بردارند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰